兴星

Hold Back the River - James Bay

Tried to keep you close to me, 
想要和你更加靠近

But life got in between
但生活的磨难阻隔了你我

Tried to square not being there
想要逃离 离你而去

But think that I should have been
但我仍想留在你身边 永不分离

HOLD BACK THE RIVER, 
阻断那长河

let me look in your eyes
让我注视你的双眼

HOLD BACK THE RIVER so I
阻断那长河 于是我就能

Can stop for a minute
停息片刻

and see where you hide
寻找你的藏身之所

HOLD BACK THE RIVER, hold back
阻断那时间与生命之河

Once upon a dear friend life
曾经生命中有位知心密友

We rode our bikes into the sky
我们骑着单车 遨游天际

With love we call against the tide
可如今我们在逆流中艰难前行

Those distant days are flashing by
远去的日子仍浮现在眼前

HOLD BACK THE RIVER, 
阻断那长河

let me look in your eyes
让我注视你的双眼

HOLD BACK THE RIVER so I
阻断那长河 于是我就能

Can stop for a minute
停息片刻

and be at your side
寻找你的藏身之所

HOLD BACK THE RIVER, hold back
阻断那时间与生命之河

HOLD BACK THE RIVER, 
阻断那长河

let me look in your eyes
让我注视你的双眼

HOLD BACK THE RIVER so I
阻断那长河 于是我就能

Can stop for a minute
停息片刻

and see where you hide
寻找你的藏身之所

HOLD BACK THE RIVER, hold back
阻断那时间与生命之河

Hold oho, oho, oho, oho

Oho, oho, oho, oho

Lonely water, lonely water won't you let us wander

Let us hold each other

Lonely water, lonely water won't you let us wander
生命之河 孤独的生命之河 不要再让我们彷徨

Let us hold each other
请让我们拥抱彼此

HOLD BACK THE RIVER, 
阻断那长河

let me look in your eyes
让我注视你的双眼

HOLD BACK THE RIVER so I
阻断那长河 于是我就能

Can stop for a minute and be at your side
停息片刻 寻找你的藏身之所

HOLD BACK THE RIVER, hold back
阻断那时间与生命之河

HOLD BACK THE RIVER, 
阻断那长河

let me look in your eyes
让我注视你的双眼

HOLD BACK THE RIVER so I
阻断那长河 于是我就能

Can stop for a minute and see where you hide
停息片刻 寻找你的藏身之所

HOLD BACK THE RIVER, hold back
阻断那时间与生命之河

Lonely water, lonely water won't you let us wander
生命之河 孤独的生命之河 不要再让我们彷徨

Let us hold each other
请让我们拥抱彼此

Lonely water, lonely water won't you let us wander
生命之河 孤独的生命之河 不要再让我们彷徨

Let us hold each other
请让我们拥抱彼此

 




Good night,My love

评论

热度(5)