兴星

Dig Deep - Mazde、Lissa

You won't slow down my pace

你不能减慢我的步伐

I'm gonna win this race

我要赢得这场比赛

Life taught me it's a chase

生活教会我这是追求

So, won't be switching lanes

所以我不会转换方向

You liars out my way

你个骗子离我远点吧

I'm gonna make it one day

总有一天我会实现我的目标

 

I picture you being lonely

我想你会孤独的

They feel the urge to control me

他们有控制我的冲动

The lie you tell is so cheap

你的谎言如此廉价

I begged you for the word

我恳求你诚实点吧

I made up the best ones around me

为自己做了个最好的决定

Hell of a man and I'm still free

离开你,我会更自由

No gold's to far, and dig deep

没有黄金,那就挖深点

For what you wish to receive

像你期望看到的那样

Face to the sun and my heart

面对阳光和我的心

Face to the sun and my heart

面对阳光和我的心

My heart goes

我心飘散

 

As the sun hits my face

就像阳光照耀在我面颊

All sorrow goes away

所有悲伤转瞬即逝

They tell me take a break

他们让我休息一下

But I move my own way

但我选择继续前行

Acknowledge it and stay

承认然后继续保持

Or better get away

或者最好是离开

I got a deadbeat dad

变成一个落魄者

And he won't care

他也不会在乎

About the past and that I've been so scared

对于过往我感到非常害怕

I dropped my hopes so low

放低自己的期望

Bagged you for the words you owe

不再理会你的那些无稽之谈

Me, I'ma go solo

我,我终于自由了

I know you never come home though

尽管我知道你从未归家

Your heart's to far I won't dig deep

你的心太远我进不去

For what they wish to receive

就像你期望看到的那样



Good night,My love

评论

热度(2)