兴星

Fences (LeMarquis Remix) - Phoenix

Fences in a row
层叠的围墙

Wired and protected
缠绕着线 被保护着

In a row
一排排

If only
如果

Your necessary silhouette
你真实的轮廓

Unknown, join the dissidents
没人知道,加入反叛者

Got carried away
离开这里

Now hiding from their lies and discords
此刻避开他们的谎言和争论

Once remembered now forgotten
曾经的记忆现已遗忘

Come roll the dice for me
来 为我投下骰子

Roll the dice for me
为我投下骰子

Hold on better undone
坚持强过放弃

If really on your own
如果真的你是对的

Thinking this is fun? 
想想这岂不有趣?

Feathers fallen from the drapes
羽毛从帷幕落下

Fold her into pieces
将她全部遮盖

Tied up and lace
交错 缠绕

Fences in a row
层叠的围墙

Fences in a row
层叠的围墙

Wired and protected
缠绕着线 被保护着

In a row
一排排

Got carried away
被别人带走

Thought I would've let you know
我本应该让你知道

Did you miss a message? 
你是否想念我的话语?

I know you still
我知道你仍然

Would rather mess with me than get going
更爱我而不是离开

She's been building up a castle in LA
她在洛杉矶建造了一个城堡

Roll the dice for me
为我投下骰子

Hold on better undone
坚持强过放弃

If really on your own
如果真的你是对的

Thinking this is fun? 
想想这岂不有趣?

Feathers fallen from the drapes
羽毛从帷幕落下

Fold her into pieces
将她全部遮盖

Tied up and lace
交错 缠绕

Fences in a row
层叠的围墙

Fences in a row
层叠的围墙

Wired and protected
缠绕着线 被保护着

In a row
一排排

 

fences
围墙

 

fences
围墙



Good night, My love

评论

热度(8)