兴星

Sea Creatures - Soak

The stars and moon

星星和月亮

Remind me of you

让我想起了你

I don't know what to say

我不知道该说些什么

It might make you worse

笨嘴拙舌大概会让你心情更糟吧

I don't understand

我不明白

What her problem is

她到底哪里出了问题

I think she's just a fish!

我觉得她只是条鱼而已

I know you get it bad

我知道你深陷于此

You don't deserve this

你不值得去承受这些

And I wont put up

我无法忍受

With their ignorance

这帮蠢货的无知

And they tell you

他们信誓旦旦地说

They love you

他们爱你

Well they don't mean it

却不能说到做到

I don't think they know what they mean!

我觉得他们根本不知道自己说的话是什么意思

I don't think they know what love is

我觉得他们根本不知道什么是爱

Throw it around like it's worthless

浪掷手中的爱,好像它不名一文

I don't think they know what love is.

我觉得他们根本不知道什么是爱

I don't get this town

我实在无法融入这城市

Neither do you

你也是

We should run away

我们应该逃离这牢笼

Just me and you.

只有我和你

Cause I don't get the people here

我实在无法融入这人群

They're curious

他们的行为让人难以理解

They don't really care.

他们才不会在乎别人的死活

Sea creatures

海洋生物

Interefere

我与他们水火不容

I wish they would disappear...

我希望他们能够就此消失

They don't know what love is

他们根本不知道什么是爱

Throw it around like it's worthless

浪掷手中的爱,好像它不名一文

They don't know what love is!

他们根本不知道什么是爱

I pray for you

我为你祈祷

And you know I don't like Jesus!

你知道,虽然我并不喜欢耶稣

Want you to get better...

但想要让你变得更加美好啊

Please, please get better

请成为更加美好的人

For you, for me

为了你自己,也为了我





Good night,My love

评论

热度(6)