兴星

Curse - Vicktor Taiwò

I swear I was in love with you

我发誓我深爱着你

But sometimes words don’t work the way

可是有时候却词不达意

we wished they would

我们却总是太在意誓言

 

My friends said that you said

我的朋友告诉我说

that you rearranged me

你对我的感情不再像从前了

I wonder did I have the same effect on you

我问自己 我是否也和 你一样呢

 

Words can't do no right

誓言不能永恒

We can't touch the sky

就像我们到不了明天

Maybe you're not the one

也许你不是对的人

It's bad, you tried

这种感觉真的糟透了

 

I still pray for you

但我却仍然爱着你

when your heart is down

当你难过了

Was it my mistake

那一定是我的错

Coz you hate me now

现在的你很恨我

 

I still pray for you

但是我却爱着你

when you curse my name

当你诅咒我的名字的时候

Oh I do believe

我知道

that man can make mistakes

我做了让你伤心的事情了

 

And I was alone in my own head

我已经不在你的心里了

When you dove through

当你的心渐渐的死了

When you dove through

当你不再爱我了

And I was alone in my own head

我已经不在你的心里了

When you dove through

当你的心渐渐的死了

When you dove through

当你不再爱我了

 

I still pray for you

我却依然爱着你

when you curse my name

当你诅咒我的名字时

But maybe boys my age

我知道像我这个年纪的男孩

make so many fucking mistakes

都会做出很多蠢事

 

I still pray for you

可我依然爱你

when you curse my name

当你诅咒我的名字的时候

But maybe boys my age

我知道我的幼稚

make so many fucking mistakes

让我做了很多的蠢事

 

And I was alone in my own head

你的心里已经没有我了

When you dove, dove through

当我在你的心里 渐渐的消失了





Good night,My love

评论

热度(3)