兴星

Overthinking - Adna

Many nights

多少个不眠之夜

In my own head

在我的脑海里

Wondering if its been really as many

想知道是否生活真的如此困难重重

In yours

在你的脑海中

Every day

每一天(的定义)

Is the day after

都会是生命终结之时

I'm screaming in silence

我打破平静大声嘶吼

Can't stand exciting

无法自理的激动

Running through my veins

我血脉贲张

Left alone with the words I never said

只留下那句我从未说出口的话语

Overthinking you

多么想念你

Overthinking truth

多么想念你

Overthinking oh

思维混乱不堪,oh

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回家

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回到熟悉的港湾

Honey, I'm going home

亲爱的,那是我依恋的地方

Need to find out where home is first

先找寻到家的方向

Stop

停止

Pretending life doesn't terrify you

假装生活没有恐吓到你

I still have the open sea

我仍然心存开阔的大海

Now it's pouring blood

此刻,它倾注了心血

The heavens grieve

诸天悲伤

I pretend

我假装着

Heaven will never touch us

天堂永远无法触及到我们

Maybe I'll save myself this way

或许这是拯救自我的方式

And dreams

那是我的梦

I'll beg you to recognize

我会恳求你认同

The willow

柳树

Beating by your side

轻轻滑过你的身旁

Oh

Oh

Oh

Oh

Oh

Oh

Oh

Oh

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回家

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回到熟悉的港湾

Honey, I'm going home

亲爱的,那是我依恋的地方

Need to find out where home is first

先找寻到家的方向

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回家

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回到熟悉的港湾

Honey, I'm going home

亲爱的,那是我依恋的地方

Need to find out where home is first

首先找寻到家的方向

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回家

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回到熟悉的港湾

Honey, I'm going home

亲爱的,那是我依恋的地方

Need to find out where home is first

首先找寻到家的方向

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回家

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回到熟悉的港湾

Honey, I'm going home

亲爱的,那是我依恋的地方

Need to find out where home is first

首先找寻到家的方向

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回家

Honey, I'm going home

亲爱的,我要回到熟悉的港湾

Honey, I'm going home

亲爱的,那是我依恋的地方



Good night,My love

评论(1)

热度(5)